Alla inlägg den 15 mars 2013

Av mathilda_love1 MSP - 15 mars 2013 20:17

  tja alla potatisar där ute                                         im boring!

jag gjorde detta inlägg för mi pv      så ja kanske ska börja....azzå jag bara snackar på här nee men...gahahaha jag kan fan nt göra ett inlägg till ngn oki men.............  jag venne vad han heter irl men då kör vi

Godis du är så fkn underbar älskarejj fkn mkt hoppas de blir du och jag 4-ever  ja detta slinger ur mig nu I LOVE U BEBE U ARE THE FUCKING BEST I LOVE   UUUU SÅ MUTCH    PÖSS PÅ DIG 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ämne: fredag 

jeeeeeeee fredag inte för att jag bryr mig har varit sjuk hela veckan då men what ever  ...

aja då var de väll bra?!   fick hem massa läxor blääää !      azzå så fkn trööökigt 


juhu me de säger jag hejdå alla mina potatisar  (kolla förra inlägget för att veta vrf jag kallar er så)

ps: addar vänner tills jag får till 800 hade de förr men har ränsat listan så har ngt me 400 nu   who cares !

frv alone    im så fucking crazy in love            yolo swag potatisar      

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ämne: smilys 

gahahaha im fucking in love whit them    O.o   dont look at me    känner mig muppig -  detta inlägg = fail 

bye alla potatoes eller ni som är tomatoes     FAIL 

Av mathilda_love1 MSP - 15 mars 2013 19:54

Hejsan svejsan venne om ngn ens kollar denna blogg men skit samma       gahahhaha  min järna går sönder när man gör läxor och skriver blogg        <------   fett failade smileys ?!    

nemen.....orka skriva mkt men ee jag ska bara säga att jag älskar min pv på msp LOVE U  man heter Godis 13 
          .... va ee de me mej och dom här smilysarna  (vet att man stavar mig men oooorka)

azzå när man ee i min ålder orkar man nt skriva hela meningar!          <----- misstaolkat ?

jo detta inlägg är helt RANDOM !   ge mig ett R  ge mig ett A ge mig ett N  ge mig ett D ge mig ett O ge mig ett M vard blir de RANDOM !   gahahaha ska gå och dö lite nu så hejsvejs lever pastejs   ne ni ka heta ngt annat 
potatisar  ja hejdå då potatisar  :D   !!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mathilda_love1s blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards